בניית אפליקציות לחברות

בניית אפליקציות לחברות

בחברת IQDESK מתמחים בפיתוח ובניית אפליקציות לחברות עבור גרסאות אנדרואיד ואייפון. בניית אפליקציות לחברות כוללת אפיון טכני מלא על בסיס טכנולוגיות מתקדמות נייטיב והייבריד, עם חשיבה מחוץ לקופסא והליך פיתוח מקצועי ומהיר, לצד ליווי לכל אורך הפרויקט עד שליחת האפליקציה לחנויות.

 

סינכרון בין האפליקציה לאתר החברה

בניית אפליקציות לחברות דורשת לספק מענה לצרכים רבים ושונים, ואחד החשובים שבהם הינו יצירת סנכרון בין האפליקציה לאתר החברה. עסקים רבים שיש להם אתר מבקשים בימינו בניית אפליקציה לאתר כך שתתרום להגברת תנועת משתמשים ותגדיל את רווחי החברה. האפליקציה יכולה לסייע במיתוג העסק ופרסומו, לספק עוד כלי שיווק יעילים ולהעניק פלטפורמה מהירה ונגישה ליצירת קשר.

למימוש צרכים אלו חברתנו תדאג לבנות אפליקציה עם התאמה מלאה לאתר שלכם, באופן שעונה ליעדים מבוקשים והגדרות תקציב. כמו כן, אנו נוודא כי ההשקעה באפליקציה אכן מוצדקת, למשל היותה מספקת כלי שימושי שוטף לקהל יעד מגוון וגדול.

סוגים שונים של אפליקציות

אנו מפתחים סוגים שונים של אפליקציות לחברות בהתאמה אישית. בין היתר אנו מפתחים אפליקציות למובייל עבור מערכות אייפון ואנרואיד, אותן ניתן לשווק בחנויות רלוונטיות. כמו כן אנו מפתחים אפליקציות לווב התורמות לייעול עבודת הארגון, קלות ופשוטות לשימוש, המספקות מידע ושליטה על מכשירי קצה שונים כמו לוחות בקרה או מצלמות אבטחה. בנוסף אנו מפתחים אפליקציות דמו עבור משקיעים המבוססות על אפיון טכני מלא.

בניית אפליקציות לחברות

התאמה לאייפון ואנדרואיד

אנו בונים אפליקציות לחברות המתאימות לאייפון ואנדרואיד, מתוך שאיפה להגיע לכמה שיותר משתמשים, עם כמה שיותר מידע ובכמה שפחות זמן. כל זאת לצד מערכת ניהול פשוטה וחכמה המאפשרת לעקוב ולנתח נתונים שונים, המציגה גם רמה גבוהה של גמישות עבור ביצוע שינויים עתידיים.

פיתוח אפליקציה לצרכי חוץ ופנים

יש לנו את כל הניסיון והכלים לפיתוח אפליקציות לצרכי חוץ ופנים ארגוניים. אנו אמונים על פיתוח אפליקציות עבור קהל לקוחות החברה, למיתוג העסק, פרסומו, הגדלת מכירותיו ורווחיו. כך למשל, פיתחנו אפליקציית הזמנות למסעדות אגדיר, אפליקציית מידע למדיק ואפליקציה להזמנת מנקה.

בנוסף, גם בונים אפליקציות לצרכי פנים של חברות המיועדות לשיפור וייעול עבודת הארגון, התורמות לפתרון בעיות שונות ועושות שימוש נכון במאגרים גדולים של מידע. כך למשל, פיתחנו אפליקציה העוקבת אחר תפקוד משאבות חקלאיות, ואפליקציה למקורות עבור מעקב אחר מכ"ם גשם.

לבניית אפליקציות לחברות

לבניית אפליקציות לחברות ולקבלת הצעת מחיר כדאית, קביעת פגישה ולעוד מידע בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם IQDESK בטלפון 09-7464643.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *