בניית אתרים ואפליקציות

בניית אתרים ואפליקציות

במציאות של ימינו בניית אתרים ואפליקציות הפכה להיות מרכיב אינטגראלי וחיוני בעסקים רבים. מדובר בהשקעה לא מבוטלת של זמן וכסף, המובילה לקידום העסק, מיתוגו ושיפור מכירותיו. את ההשקעה חשוב לבצע עם חברת פיתוח מקצועית, מנוסה ומומלצת.

 

מה כדאי להבין לפני שמגיעים לעלות?

חשוב להבין כי גורמים בשוק מציעים עבור בניית אפליקציות מחיר משתנה בהתאם לשורה של פרמטרים. כמו כן, עוד לפני שעולה השאלה כמה עולה לעשות אפליקציה יש לבדוק שהרעיון לאפליקציה מקורי ושאין מוצרים דומים לה בשוק. בנוסף יש להבין את כדאיות ההשקעה באפליקציה מבחינת נפח קהל היעד שיכול להתעניין בה. לאחר שנתונים בסיסיים אלו נבחנו אפשר לבדוק עבור בניית אפליקציה מחיר משוער, אשר באמצעותו ניתן יהיה גם להחליט אם ההשקעה באפליקציה כדאית. מעבר לכך, העלות לבניית אפליקציה מושפעת בין היתר משעות עבודה משוערות, טכנולוגיות בהן יעשו שימוש, באם מדובר בבניית אפליקציה לאתר, אייפון, אנדרואיד ו/או טאבלט.

בניית אתרים ואפליקציות

מה עדיף: חברה או מפתח פרטי?

לצד בדיקות מקדימות ושאלות של עלות, רבים מתלבטים בשאלה אם בניית אפליקציה כדאי לבצע עם מפתח פרטי או חברה. הסיבה ששאלה זו עולה קשורה לאפשרות להוזיל את עלויות ההליך עם פרילנסר, לא אחת גם באופן משמעותי.

יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון שאם מדובר בפרויקט רציני במרבית המקרים למפתחים פרטיים אין את היכולת לספק מענה משביע רצון. חוסר היכולת נובע מהיות הפרילנסר גורם מקצועי אחד לעומת צוות מיומן שלם שיעבוד על הפרויקט בחברת פיתוח. הווה אומר, שאם מפתח פרטי עובד עם יותר מלקוח אחד במקביל, הוא יתקשה לעמוד בזמנים ולא אחת ינסה לקצר הליכים. זאת בעוד שבחברה מפתח אפליקציות מקצועי נתמך במערך שלם ויש לו יכולת לספק מענה מדויק  ויעיל למגוון צרכים. אכן, לא מעט פרויקטים גדולים של פיתוח ובניית אפליקציות נכשלו בגין ניסיון לחסוך בעלויות על ידי בחירה במפתח פרטי על פני לחברה.

חברת פיתוח מומלצת לבניית אתרים ואפליקציות

אם אתם מחפשים אחר חברת פיתוח מקצועית ומומלצת לבניית אפליקציות ואתרים כדאי שתכירו את IQDESK. מדובר בחברה מנוסה הפועלת בתחום מעל שני עשורים, שיש מאחוריה שורה ארוכה ומרשימה של לקוחות מכל ענפי המשק. בחברה דואגים להתעדכן בכל החידושים בתחום מתוך שאיפה לבנות אפליקציות שיכולות להעביר כמה שיותר מידע בכמה שפחות זמן.

בנוסף, החברה מספקת ללקוחותיה פתרונות פיתוח יצירתיים החושבים מחוץ לקופסא, מתוך רצון לגרום להם לבלוט מעל מתחריהם בענף.

כל זאת מסופק לצד ליווי אישי ללקוח לאורך הפרויקט, תוך הקפדה על רמה גבוהה של איכות וגמישות המאפשרת ביצוע שינויים עתידיים באתר או באפליקציה, ועבור מחירים משתלמים המתחילים משמונת אלפים ₪.

בניית אפליקציה לאתר אינטרנט

שירותי חברת IQDESK כוללים בין היתר בניית אפליקציות לאתרים התורמות למיתוג העסק, להגדלת תנועת גולשים ושיפור רווחי העסק. האפליקציה באתר מעניקה עוד ערוץ שיווקי ופרסומי לצד אפשרות נגישה ומהירה ליצירת קשר עם לקוחות. כמו כן את האפליקציה ניתן לתכנן עם עיצוב זהה לזה של האתר ולהתאימה למכשירי סמאטרפון אנדרואיד ו/או אייפון.

לשירותי בניית אתרים ואפליקציות

לשירותי בניית אפליקציות בעלות משתלמת ולקבלת הצעת מחיר, קביעת פגישה ולעוד מידע בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם IQDESK בטלפון 09-7464643.