חברות פיתוח תוכנה בישראל

חברות פיתוח תוכנה בישראל

בעשורים האחרונים ישראל הפכה למעצמת הייטק וגורמים רבים מחו"ל בוחרים בארצנו כבסיס פיתוח שלהם. כפועל יוצא מכך יש הרבה חברות פיתוח תוכנה בישראל המציעות מגוון שירותים לקהל המקומי והעולמי. מתוך מבחר זה יש לדעת כיצד לבחור חברות פיתוח תוכנה מתאימות לצורכי העסק שלכם.

 

בית פיתוח תוכנה

בכדי לבחור חברה לפיתוח תוכנה המתאימה לצרכי העסק יש מספר פרמטרים בסיסיים שחשוב לקחת בחשבון:

חברות פיתוח תוכנה בישראל

חברת פיתוח תוכנה מומלצת

אם אתם מבקשים המלצה עבור חברת פיתוח תוכנה ואפליקציות מקצועית בישראל, כדאי שתכירו את IQDESK המספקת שירותי פיתוח תוכנה, אפליקציות ובניית אתרים לעסקים בכל קנה מידה, גדולים וקטנים.

מדובר בחברה מנוסה ומקצועית שיש מאחוריה שורה מרשימה של פרויקטים ולקוחות מובילים מענפים שונים במשק. זוהי חברה חדשנית הבוחנת כל הזמן פתרונות פיתוח מתקדמים בעולם, השואפת לפתח תוכנות בהתאמה אישית עם כמה שיותר יכולת לעבד מידע בכמה שפחות זמן, ועם חשיבה הרואה את צרכי העסק בעתיד ומספקת לו רמת גמישות גבוהה של אפשרויות תכנות ופיתוח עתידיות. בין היתר, שירותי החברה כוללים פיתוח אפליקציות הייבריד או נייטיב, פיתוח אתרי מסחר ותדמית עם מג’נטו או וורדפרס, שירותי UI/UX, ביצוע בדיקות QA ומתן ייעוץ טכנולוגי.

החשיבה של צוות החברה יוצאת ממסגרת המקובל ובוחנת כל עבודת פיתוח באופן יצירתי ומקורי, על הצד היעיל והטוב ביותר, כך שיבדל אותה ממתחים ויגרום לה לבלוט בתחום בו היא מיושמת. מעבר לכך, ב- QDESK מקדישים תשומת לב רבה לכל לקוח הזוכה ליחס קשוב ואדיב, עם זמינות גבוהה ומענה מקצועי לכל צורך ובעיה.

לשירותי פיתוח תוכנה

לשירותי פיתוח תוכנה מחברה מקצועית, מנוסה ומומלצת, ולקבלת הצעת מחיר, מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם IQDESK בטלפון 09-7464643.