כמה עולה לעשות אפליקציה

כמה עולה לעשות אפליקציה

רוצים לפתח אפליקציה לעסק? מעוניינים לדעת כמה עולה לעשות אפליקציה? כדאי שתקראו את המאמר הבא.

 

עלויות פיתוח אפליקציה

יש לדעת כי עלויות פיתוח אפליקציה מוכתבות על ידי מספר פרמטרים עיקריים. קודם כל  תקציב הפיתוח של אפליקציה מורכב משלושה מרכיבים מרכזיים של פיתוח, חוויית משתמש ועיצוב.

עיצוב האפליקציה וחוויית המשתמש מיועדים גם לצורכי דמו עבור משקיעים וגם עבור המוצר הסופי, כאשר מחיר הדמו יהיה נמוך מפיתוח גרסה סופית ומלאה בהפרשים של אף עשרת אלפים שקלים. מעבר לכך, המרכיב המרכזי של עלויות אפליקציה הינו כמובן הפיתוח עצמו, שיכול להגיע גם למאות אלפים ויותר. בדרך כלל מדובר בהליך האורך כשלושה חודשים אך יש גם מקרים שההליך מתארך או נדרש בצוות פיתוח יותר גדול, מה שמשפיע באופן ישיר על מחיר הפיתוח.

בנוסף, התשובה לשאלה כמה עולה אפליקציה משתנה בהתאם לתחום הפיתוח. כך למשל, תחומים כמו בינה מלאכותית יכולים להוביל לעליה אף של שלושים אחוז במחיר המבוקש עבור פיתוח האפליקציה.

כמה עולה לעשות אפליקציה

חברת פיתוח מקצועית ומומלצת

לצד בחינת עלות אפליקציה חשוב גם לבחור בחברת פיתוח מקצועית ומומלצת. דוגמא טובה לחברה שכזו היא IQDESK, המפתחת אפליקציות מקצועיות עם אפיון טכני מלא למכשירי אנדרואיד ואייפון, וזאת עבור מחיר משתלם במיוחד המתחיל בשמונת אלפים ש"ח.

בנוסף, מה שהופך את החברה למומלצת ומבוקשת על ידי בתי עסק מובילים במשק הינן התכונות הבאות:

לשירותי פיתוח אפליקציה

לשירותי פיתוח אפליקציות מקצועיים, ולקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, קביעת פגישה ולעוד מידע בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם IQDESK בטלפון 09-7464643.