כמה עולה פיתוח אפליקציות לאייפון

כמה עולה פיתוח אפליקציות לאייפון

כמה עולה לפתח אפליקציה לאייפון

בשנת 2008 נפתחה חנות היישומים של האייפון (App store), בתחילת הדרך היו בחנות מאות אפליקציות שונות ומספר ההורדות שלהן נמדד במיליונים. לאחר קצת יותר מעשור קיימות בApp store – מעל ל-3.5 מיליון אפליקציות ומספר ההורדות נמדד במאות מיליארדים בשנה. לאורך השנים המורכבות של האפליקציות הלכה וגדלה וכיום ניתן להשתמש ביישומים מורכבים ביותר הנותנים פתרונות בכל תחומי החיים: בנקאות, תיירות, בריאות, מזג אוויר, לימודים, משחקים ועוד.

יזמים רבים בוחרים לפתח קודם כל אפליקציות לApp store-  ורק אחר כך לGoogle play מתוך הבנה שקהל היעד האיכותי ביותר עבורם מחזיק במכשיר אייפון. פיתוח אפליקציה לאייפון יכול להיות מורכב, אך כאשר האפליקציה מפותחת ע"י אנשי מקצוע מיומנים הדבר יכול לחסוך זמן וכסף רב.  

כמה עולה פיתוח אפליקציות לאייפון?

המחיר של פיתוח אפליקציות יכול לנוע בין אלפי דולרים למאות אלפי דולרים ותלוי במורכבות ובפרמטרים רבים בפיתוח (זה קצת כמו לשאול כמה עולה לקנות מכונית… יש מאות דגמים שונים מחברות שונות וגם כאן המחירים נעים בטווח עצום – כאשר אתם קונים מכונית, יש מספר פרמטרים שאותו אתם לוקחים בחשבון – מחיר, מהם הצרכים שלכם וכו', גם בפיתוח אפליקציות יש מספר רב של גורמים המשפיעים על המחיר.

כמה עולה פיתוח אפליקציות לאייפון

אז אם אתם מעוניינים לקבל הצעת מחיר מדויקת ולשמוע כמה עולה לפתח אפליקציה לאייפון,אנו מזמינים אתכם לקבוע איתנו פגישת היכרות לא מחייבת ולהבין לעומק בצורה שקופה וברורה מה המחיר המדויק לפיתוח.

חברת IQDESK מפתחת אפליקציות מובייל, אתרים ותוכנות מותאמות אישית לחברות המובילות במשק ולעסקים קטנים בתחומים שונים ומגוונים, אנו שמים דגש על ליווי אישי של הלקוחות מתחילת התהליך וגם לאחר סיומו. התהליך מותאם אישית לכל לקוח לפי צרכיו בדייקנות מקצועיות והקשבה.

אם ברצונכם לשמוע עוד על עלות בניית אפליקציה, נשמח אם תתקשרו אלינו בטלפון: 09-7464643 או צרו איתנו קשר כאן.