מפתח אפליקציות לאנדרואיד

מפתח אפליקציות לאנדרואיד

אם אתם מבקשים מפתח אפליקציות לאנדרואיד מקצועי, מיומן ומומלץ, כדאי לכם ליצור קשר עם חברת IQDESK. החברה פועלת בתחום פיתוחי התוכנה והאפליקציות כבר מעל לשני עשורים ומספקת מענה מקצועי בהתאמה אישית לצרכי כל לקוח. כל זאת עם אפיון טכני מלא לצד חשיבה יצירתית מחוץ למקובל, וליווי שלם של ההליך עד לשליחת האפליקציה לחנויות.

 

מה זה בעצם אנדרואיד

כאשר מחפשים אחר מפתח אפליקציה לאנדרואיד מדברים על סוג של מערכת הפעלה על בסיס לינוקס, המשמשת מכשירי סמארטפון לצד טאבלטים, מכשירי טלוויזיה וכדומה. למעשה זוהי מערכת ההפעלה הפופולארית ביותר למכשירי מובייל, המופצת על ידי גוגל ומשמשת יותר משמונים אחוזים מכלל השוק העולמי.

פיתוח אפליקציה לאנדרואיד מבוסס לרוב על שפת ג'אווה, המאפשרת את פיתוחם של יישומים על גבי מגוון סוגי פלטפורמות. בנוסף, חברת גוגל פיתחה שפה נוספת המכונה אנדרואיד סטודיו, ייעודית עבור פיתוח אפליקציות לאנדרואיד.

מפתח אפליקציות לאנדרואיד

 על פיתוחה של אפליקציה לאנדרואיד

בפיתוח של אפליקציות לאנדרואיד אנו שמים דגש על יצירת אפליקציה העונה ליעדיה ושהינה מעוצבת, מתקדמת ואיכותית, ברורה, מהירה ופשוטה לשימוש. יכולת זו לפתח אפליקציה העונה ליעדיה באופן מוצלח, מבוססת על רמה גבוהה של מקצועיות וניסיון עשיר בפיתוח אפליקציות אנדרואיד. כמו כן, במידת הצורך יש לנו יכולת לספק מענה שלם עבור פיתוח אפליקציות לאייפון.

הצוות המקצועי שלנו שולט במגוון שפות תכנות עם הכרות מעמיקה של מאפייניהן השונים, דבר המאפשר לבחור לכל פרויקט בשפה המתאימה ביותר. כמו כן, כל פרויקט פיתוח מלווה בבקרת איכות לכל אורכו במטרה להבטיח את תפקודה הנאות של האפליקציה, ללא שום תקלות ובעיות בלתי צפויות.

יש לנו ניסיון עשיר בפיתוח של אפליקציות אנדרואיד בכל רמת מורכבות לגורמים שונים במשק, לרבות חברות סטארט אפ, הייטק ויזמים. הניסיון בא לידי ביטוי ביכולת להבין את צורכי הלקוח, לעבוד בצוות ולעמוד בהגדרות תקציב ולוחות זמנים. כל זאת מסופק עם ליווי אישי מלא לכל אורכו של פרויקט הפיתוח, משלב הרעיון לאפיון טכני שלם ועד שליחה לחנויות, לרבות פתרונות מקצועיים ומתקדמים גם לצורכי עיצוב וחוויית משתמש, עם יחס קשוב ואדיב ומענה זמין לכל שאלה ובקשה.

לפיתוח אפליקציות אנדרואיד

לפיתוח אפליקציית אנדרואיד על ידי חברה מקצועית ומנוסה, ולקבלת הצעת מחיר כדאית, קביעת פגישה ולעוד מידע בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם IQDESK בטלפון 09-7464643.