עלות בניית אפליקציה

עלות בניית אפליקציה

מבקשים לפתח אפליקציה לחברה שלכם? רוצים לדעת כמה עולה לבנות אפליקציה? חשוב להבין כי עלות בניית אפליקציה אינה עשויה מקשה אחת והיא משתנה בהתאם למאפייניה ומורכבותה. בחברת IQDESK מציעים לכם מחיר משתלם ביותר עבור פיתוח אפליקציות, המתחיל משמונת אלפים ₪, לצד קבלת מוצר סופי מקורי המותאם במדויק לרצונות וצרכי העסק.

 

הצעת מחיר לבניית אפליקציות

בכדי לדעת במדויק מהן עליות פיתוח אפליקציה חשוב לבקש מחברת הפיתוח הצעת מחיר מפורטת. ההצעה מפרטת בין היתר שעות עבודה משוערות, עלויות עבור פיתוח האפליקציה, עיצובה ועיצוב חוויית משתמש. כמו כן, מכיוון שמדובר בתחום בו עלות כל אפליקציה הינה ספציפית, הצעת המחיר תבוסס על מסמך אפיון הבודק את מטרתה של האפליקציה, עבור מי היא מיועדת ומה נדרש עבור פיתוחה.

מה כולל אפיון לאפליקציה

אפיון של אפליקציה המשמש כמסמך מקדים להצעת מחיר, יגדיר את מאפייניה ורכיביה השונים ואופן עבודתם. כמו כן האפיון יפרט אילו פיצ'רים נדרשים לאפליקציה, טכנולוגיות מתאימות לפיתוחה, תשתיות פיתוח חיוניות, רמת איכות מבוקשת, המודל העסקי של האפליקציה ורמת עיצובה ועוד. העלות של פעולות אפיון אלו משתנה בהתאם לגודלה של האפליקציה, והן מתחילות באלפי שקלים בודדים ומאמירות למאות אלפי שקלים ויותר.

עלות בניית אפליקציה

עלות שעות עבודה של אנשי מקצוע

הבסיס לחישוב עלות בניית אפליקציה הינו שעות עבודה נדרשות לפרויקט עבור אנשי מקצוע שונים שיהיו מעורבים בו. אנשי מקצוע אלו כוללים:

מורכבות הפרויקט

מספר שעות עבודה של אנשי המקצוע נקבע בהתאם למאפייני האפליקציה ומורכבות פיתוחה. בין היתר מורכבות האפליקציה תושפע מסוג הטכנולוגיה שעליו היא תתבסס ומורכבות הקוד ועבודות תכנות נדרשות. מורכבות זו תושפע גם ממספר המטרות שהאפליקציה אמורה לממש, וככול שיש לה יותר יעדים כך תידרש השקעה רבה יותר בפיתוחה.

לשירותי בניית אפליקציה

לשירותי בניית אפליקציות בעלות כדאית, ולקבלת הצעת מחיר, קביעת פגישה ולעוד מידע בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם IQDESK בטלפון 09-7464643.