עלות פיתוח אפליקציות

עלות פיתוח אפליקציות

כמה עולה פיתוח אפליקציה? אם יש תחום בו ניתן להצליח ובגדול, זהו לא ספק פיתוח אפליקציות המניב תשואה שיכולה להאמיר אף למאות ואלפי אחוזים. היקף ההצלחה נובע מהיות האפליקציות נגישות לקהל עצום של משתמשי סמארטפון בכל רחבי העולם, ללא מגבלה של גבולות, מדינות ויבשות.

 

IQDESK מציעה לכם הליך פיתוח אפליקציה מתקדם ומקצועי עבור מכשירי אנדרואיד ואייפון, עם מפרט טכני מלא והתאמה אישית לכל צורך, ועבור מחיר כדאי המתחיל משמונת אלפים ש"ח. יחד עם זאת, לפני שאתם ממהרים לפתח אפליקציה, ולא משנה כמה הרעיון שלכם מקורי, חשוב להבין מחיר והאם הוא באמת משתלם.

עלות הכנות ומידע נוסף שכדאי לקחת בחשבון

השאלה כמה עולה לבנות אפליקציה מורכבת משורה של פרמטרים שיש לקחת בחשבון, לרבות עלות הכנות. בתור התחלה יש לבדוק אם הרעיון הייחודי שלכם לאפליקציה אכן מקורי. לשם כך יש להשקיע בסקר שוק מקיף בחנויות ובמנועי החיפוש.

בנוסף, חשוב לבדוק שאכן מדובר ברעיון כדאי כלכלית שיש לו שוק, משקיעים ולקוחות. יחד עם זאת, יש לדעת  כי רעיון טוב לאפליקציה לא חייב להיות חדשני ולא אחת הוא כבר קיים בשוק בוורסיה כזו או אחרת. אם הוא אכן הוכיח עצמו בפלטפורמה אחרת, לעיתים כדאי לייבאו לעולם המובייל ובכך לנעלות את הסיכוי להצלחתו.

מעבר לכך, עלות פיתוח אפליקציות דורשת לעיתים קרובות מהחברה להיערך מחדש. ואם מדובר בפיתוח יקר במיוחד של אפליקציה כדאי לשקול מעורבות של משקיעים חיצוניים רלוונטיים.

בכדי לקבל הצעת מחיר מדויקת, חברת הפיתוח תבצע פעולות של אפיון מקדים אשר יקבעו את העלות ויאפשרו להבין את כדאיות הפרויקט ולהיערך אליו בהתאם. עבודות מקדימות אלו של אפיון משתנות בהתאם לגודל ומורכבות האפליקציה והן מתחילות באלפי שקלים בודדים וממשיכות אף לעשרות אלפי שקלים. כמו כן, עלויות אפיון מקדימות יכולות להשתנות בין חברת פיתוח אחת לשנייה.

עלות פיתוח אפליקציות

עלויות פיתוח האפליקציה משפיעות על הכדאיות

כמו בכל פעילות עסקית אחרת, גם עלויות פיתוח אפליקציה נדרשות להיות כדאיות ולהצדיק את ההשקעה בהן, המתחילה מעשרות ומגיעה אף למאות אלפי שקלים ויותר. לכן בעת בדיקת אפשרות של פיתוח אפליקציה יש לבחון את מחירה מול תרומתה, ולהבין מהי מידת הרווחיות שהיא תספק לארגון.

חשוב להבין כי לא כל רעיון לאפליקציה מצדיק את עלותה, ולא אחת בבחינת הרעיון עולה כי מחיר פיתוח אפליקציה אינו מצדיק את ההשקעה בה, כאשר לעיתים כדאיות הפיתוח נובעת מכמות משתמשים מוערכת. כמו כן, לעיתים עלות פיתוח אפליקציה יחסית גבוהה בגין מורכבות טכנולוגית, שעות עבדה רבות וצוות גדול של מפתחים, שלמעשה לא מצדיקים בסיכומו של דבר את ההשקעה.

לכן אנו ממליצים לפנות אלינו בטרם פיתוח אפליקציה לקבלת שירותי ייעוץ טכנולוגי, הבוחן כמה עולה לפתח את האפליקציה המבוקשת ואם השקעה זו משתלמת. ישנם מקרים בהם נמליץ על פיתוח פחות מורכב ומקיף המוזיל את עלויות הפיתוח, בו נשמר הרעיון המרכזי שבא לידי ביטוי באופן בסיסי.

השפעת מורכבות האפליקציה על מחירה

אחד הפרמטרים המרכזיים המשפיעים על מחיר פיתוח אפליקציה הינו מידת מורכבותה. יש להבין אם פיתוח האפליקציה כרוך בטכנולוגיה מורכבת ואת מידת בזמן שיש להשקיעה בפיתוחה. כמו כן, יש לדעת כי אפליקציה אינה חייבת להיות מורכבת בכדי להצליח כפי שניתן לראות במקרה של אפליקציית וואטסאפ המבוססת למעשה על טכנולוגיה פשוטה ויחסית זולה. מאידך, יש אפליקציות (למשל עבור משחקים) עם קוד ופעולות פיתוח ותכנות מאוד מורכבות המעלות את המחיר. מעבר לכך, מורכבות אפליקציה תעלה ככול שהיא מיועדת לשמש יותר מטרות, מספר גדול של ממשקים ויותר משתמשים, וככול שיש בה יותר עיצובים מושקעים ומיוחדים.

לשירותי פיתוח אפליקציות

לשירותי פיתוח אפליקציות במחיר משתלם ולקבלת הצעת מחיר כדאית, קביעת פגישה ולעוד מידע בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם IQDESK בטלפון 09-7464643.