פיתוח אפליקציות לאייפון ואנדרואיד

פיתוח אפליקציות לאייפון ואנדרואיד

מתלבטים בין פיתוח אפליקציות לאייפון ואנדרואיד? בחברת IQDESK מתמחים בפיתוח אפליקציות לשתי מערכות ההפעלה עם אפיון טכני מלא, הליך פיתוח מקצועי ומהיר, חשיבה יצירתית וליווי כל ההליך עד לשליחה של האפליקציה לחנויות. בחברה יסייעו לכם לבחור במערכת ההפעלה המתאימה ביותר לאפליקציה שלכם בהתאם לסוג מוצר, מאפייני קהל יעד, החנות בה תוצע האפליקציה, רווחיות וכדומה.

 

בחירה בהתאם לסוג אפליקציה

לסוג האפליקציה שמפתחים יש השפעה ישירה על בחירת מערכת ההפעלה עבורה. כך למשל, אם מדובר בגרסה של מובייל עבור אתר אינטרנט ניתן לבדוק עם כלי ניתוח שונים איזה מכשיר יש למרבית המשתמשים. כמו כן עבור אפליקציה לרשת חברתית בדרך כלל כדאי לפתח אפליקציה עבור שתי מערכות ההפעלה.

השפעת קהל יעד על בחירת מערכת הפעלה

השאלה אם לפתח אפליקציה עבור מערכת ההפעלה של אייפון או לאנדרואיד, הינה שאלה מהותית שיש לבוחנה לעומק על פי מספר פרמטרים. העיקרי שבהם הינו קהל היעד עבורו מיועדת האפליקציה וסוג המכשירים בו הוא משתמש. הגדרת קהל יעד זה תהיה תוצר של ייעוד האפליקציה וכן גיל ומין המשתמשים וסוג המכשירים שיש ברשותם, ובאם מדובר באפליקציה המיועדת לשוק מקומי או למדינות אחרות ברחבי העולם.

פיתוח אפליקציות לאייפון ואנדרואיד

בחירת מערכת על פי קהל יעד

בחירה במערכת הפעלה עבור אפליקציה לפי מאפייני קהל יעד, מושפעת מנתונים שונים.

כך למשל, השוק של אנדרואיד גדול פי שניים מזה של אייפון בהיותו מציע מגוון גדול של סוגי מכשירים במחירים נוחים. יחד עם זאת, אין זה אומר שקהל היעד עבור האפליקציה שלכם עושה יותר שימוש במכשירי אנדרואיד. כך למשל, אנשים עם הכנסה יחסית נמוכה או מארצות מתפתחות מעדיפים מכשירי אנדרואיד בעוד שמכשירי אייפון מועדפים על ידי קהל יעד יותר צעיר מתקדם ומבוסס.

בחירה בהתאם לרווחיות

פרמטר מהותי נוסף המשפיע על בחירה בין פיתוח אפליקציות לאייפון ואנדרואיד נובע משיקולי רווחיות. כך למשל, אם האפליקציה מבוססת על רכישות בחנות או מתוך האפליקציה עצמה, לרוב עדיף לבחור במערכת ההפעלה של אייפון בגין פשטות הליכי התשלום של אפל. מנגד, אם מדובר על אפליקציה המספקת למשתמשים זירת מסחר, לא אחת מערכת הפעלה של אנדרואיד עדיפה. כמו כן, אם רווחי האפליקציה נובעים מתשלומים על פרסומות שיוצגו בה, עדיף לבחור באנדרואיד החשופה לכמות גדולה יותר של משתמשים.

לפיתוח אפליקציות לאייפון ואנדרואיד

לפיתוח אפליקציות לאייפון ואנדרואיד על ידי חברה מקצועית ומומלצת, ולקבלת הצעת מחיר כדאית, קביעת פגישה ולעוד מידע בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם IQDESK בטלפון 09-7464643.