פיתוח אפליקציות לאנדרואיד

פיתוח אפליקציות לאנדרואיד

בהיותה מערכת הפעלה מהנפוצות בשוק, פיתוח אפליקציות לאנדרואיד הפך למבוקש ביותר על ידי גורמים שונים במשק. יחד עם זאת, בכדי לזכות באפליקציה מוצלחת חשוב לבחור בגורם מקצועי לפיתוחה, כדוגמת חברת IQDESK, הפועלת בתחום כבר מעל לשני עשורים ומתמחה בפיתוח אפליקציות לאנדרואיד ואייפון עבור מגוון צרכים ובכל רמת מורכבות.

 

מה כדאי, מפתח עצמאי או חברה?

אחת השאלות הראשונות שעולות כאשר עומדים לחפש אחר מפתח אפליקציות לאנדרואיד היא באם לבחור במפתח עצמאי או בחברה. הסיבה להתלבטות זו נובעת מכך שבמרבית המקרים שירותי מפתח עצמאי הינם יותר זולים.

אמנם, בעת תכנון פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, מחיר הפרויקט הינו משמעותי, אולם מחיר זה יש לבחון ביחס עלות מול תועלת. בבחינה זו במרבית המקרים המשוואה מעידה שעדיף להשקיעה בחברת פיתוח מקצועית ומנוסה כמו IQDESK על פני מפתח עצמאי. העדפה זו נובעת מיכולתו של בית תוכנה לספק לפרויקט פיתוח לא איש מקצוע אחד אלא צוות שלם, המחויב לפרויקט ומנהל אותו באופן יסודי על כל שלביו.

יש לדעת שלא אחת מפתח עצמאי פועל במקביל על מספר פרויקטים, ולכן ינסה לקצר הליכים אשר בסיכומו של דבר יפגעו באיכות המוצר הסופי ויכולתו באמת להצליח בשוק. בנוסף, לאדם בודד אין יכולת בדיקה ובקרות כפי שיש לצוות שלם. לכן בחירה במפתח עצמאי כדאית רק במקרים בהם מדובר בפרויקט פיתוח מאוד פשוט ולא מורכב.

פיתוח אפליקציות לאנדרואיד

פיתוח אפליקציה מוצלחת

בגין תחרות עזה בשוק, בכדי שהאפליקציה שמפתחים באמת תצליח היא נדרשת לעמוד בסטנדרטים גבוהים של איכות, קידמה, מהירות, נוחות ופשטות שימוש. לכן פיתוח אפליקציה לאנדרואיד עם ממשק איטי, שגומרת את הסוללה של הסמאטרפון, שלוקחת הרבה זיכרון, ושיש לה עיצוב ירוד, רעיון לא ברור, תקלות שונות בפעולה וכדומה, תגרום לחוויית משתמש שלילית וסביר להניח שתיכשל.

בעת פיתוח של אפליקציה לאנדרואיד חשוב לתכננה עם אופטימיזציה מלאה, לוודא שהיא נטולת תקלות, עם קידוד מוצלח, ושהיא מזוהה ופועלת מעולה עם מערכת ההפעלה אנדרואיד. זאת כמובן לצד רעיון הבא לידי ביטוי במלואו באפליקציה, עיצוב מתאים,וחוויית שימוש מהנה, ברורה ופשוטה.

על מערכת ההפעלה אנדרואיד

מלבד היותה מערכת ההפעלה המצליחה בעולם, בטרם פיתוח אפליקציה עם מערכת הפעלה זו כדאי לדעת עוד קצת על אנדרואיד. מדובר במערכת הפעלה עם ליבת לינוקס הנכתבת לרוב בשפת ג'אווה, אשר עוצבה במיוחד עבור מסכי מגע ומחשבי לוח. ככזאת היא מיועדת למכשירי סמארטפון וגם למכשירי טאבלט, שעונים וטלוויזיות חכמות, רכבים ועוד. המערכת מופצת על ידי גוגל עם קוד פתוח ויש סביבה קהילה עצומה של מפתחי אפליקציות המרחיבים כל הזמן אפשרויות שימוש במכשירים שאותם היא משמשת.

לפיתוח אפליקציה לאנדרואיד

לפיתוח אפליקציה לאנדרואיד על ידי חברה מקצועית ומנוסה, ולקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, קביעת פגישה ולעוד מידע בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם IQDESK בטלפון 09-7464643.