פיתוח תוכנה בהתאמה אישית

פיתוח תוכנה בהתאמה אישית

מעוניינים להזמין שירותי פיתוח תוכנה בהתאמה אישית? לחברת IQDESK המוערכת והוותיקה יש מענה שלם עבורכם עם שירותי פיתוח תוכנה לפי דרישה בהתאמה מלאה לצרכים, נתונים שונים ומסגרות תקציב.

פיתוח תוכנה לפי דרישה

עמנו תזכו בפיתוח תוכנה לפי דרישה, עם התאמה מלאה לצרכים של עסקים וחברות בכל קנה מידה, קטנים וגדולים כאחד, כאשר הפתרונות כוללים בין היתר פיתוח של אפליקציות מובייל, תוכנות ואתרים. פתרונות אלו ונוספים מבוצעים במקצועיות ובקפידה על כל פרטיהם ושלביהם, מתוך מטרה שיישמו באופן הטוב ביותר את ייעודם.

ומה לגבי העלויות?

אנו מציעים ללקוחותינו מחיר משתלם עבור פיתוח של תוכנות ואפליקציות בהתאמה אישית.  עלות זו מגלמת בתוכה הוצאות עבור תכנות ואפיון, עיצוב וחווית משתמש, פיתוח התוכנה עצמה, ניהול הפרויקט ועוד. חשוב להבין כי עלות פיתוח תוכנה לפי דרישה אינו אחיד והוא משתנה בהתאם לנתוני הפרויקט שונים.

כך למשל, מחיר פיתוח תוכנות נקבע בהתאם לזמן משוער עבור עבודות הפיתוח והטכנולוגיה שבה ייעשה שימוש. כמו כן יש הבדל בעלות עבור אפליקציה עם טכנולוגיות נייטיב או הייבריד, וכן יש הבדל במחיר אפליקציה הנדרשת להתאים רק לפלטפורמה אחת לבין אפליקציה המתבקשת להתאים לכמה פלטפורמות שונות. כמו כן המחיר הסופי של עלות הפיתוח מגלם בתוכו פונקציות מבוקשות כמו מיקום, ממשק ניהול, הודעות לנייד, צ'אטים, אפשרות לחיבור למצלמה או מערכת שמע וכדומה.

פיתוח תוכנה בהתאמה אישית

דוגמאות לפיתוחים בהתאמה אישית

מאחורי חברתנו שורה ארוכה של פרויקטי פיתוח תוכנה לפי דרישה עבור לקוחות מענפים ומגזרים שונים במשק, שאת רבים מהם אנו ממשיכים ללוות ולפתח את מוצריהם. כך למשל, אנו אחראים על פיתוח התוכנות הבאות:

לפיתוח תוכנה לפי דרישה

לפיתוח תוכנה בהתאמה אישית ולקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם IQDESK בטלפון 09-7464643.