פיתוח תוכנה לעסקים קטנים

פיתוח תוכנה לעסקים קטנים

בחברת IQDESK מתמחים בפיתוח תוכנה לעסקים בכל קנה מידה ועבור שלל יעדים וצרכים. בין היתר בחברה מתמחים בפיתוח תוכנה לעסקים קטנים, עם אפיון טכני מלא והתאמה אישית לצרכים ייחודיים ומגבלות תקציב. כל זאת תוך שימת דגש על פיתוח ובניית תוכנה ייחודית ומתקדמת, המבדילה ומבליטה את בית העסק על פני מתחריו ותורמת לייעול עבודתו ושיפור מכירותיו.

 

תוכנה שמשפרת את תפקוד העסק

במדינת ישראל אין זה פשוט לעסקים קטנים לשרוד ולשגשג. אכן, לא מעט עסקים קטנים אינם מצליחים להתקיים אחרי מספר שנים ואף חודשים, כאשר אחת הסיבות העיקריות לקריסת עסקים אלו הינה ניהול לא יעיל. פניה אלינו לפיתוח תוכנת ניהול מתאימה, לא אחת עושה את ההבדל המאפשר לבצע את ניהול העסק באופן הרבה יותר נכון, מדויק וחכם, מתוך גישה המסתכלת קדימה על צורכי העסק.

פיתוח תוכנות, אפליקציות ואתרים

עסקים קטנים נדרשים לסוגים שונים של תוכנות ועבורם אנו מספקים מענה מקצועי, שלם ויעיל. כך למשל, עסקים קטנים רבים נדרשים בתוכנות ניהול העסק בענן, תוכנות לניהול מלאי, תוכנות ניהול לקוחות, ניהול מידע, ניהול משימות, ניהול מסמכים, ניהול דואר נכנס, ניהול לידים, תוכנה עבור הדפסת שיקים ועוד. כמו כן עסקים קטנים נדרשים לפיתוח של אפליקציות מותאמות לעסק, למשל עבור ניהול הזמנות, אפליקציות מעקב וכדומה. בנוסף, אנו בונים לעסקים קטנים אתרי מסחר ותדמית באמצעות וורדפרס ומג’נטו. גם לאחר פיתוח תוכנה לעסקים אנו ממשיכים ללוות את לקוחותינו ודואגים לעדכן את התוכנה שפיתחנו לצרכים עתידיים משתנים.

פיתוח תוכנה לעסקים קטנים

תוכנת ניהול עם מערכת CRM

אנו מפתחים תוכנות ניהול עם מערכת CRM בהתאמה מלאה לצורכי העסק, התורמות לשיפור משמעותי בקשרי לקוחות העסק ושיכולות לסייע לו לצמוח ולהגדיל את מכירותיו. מדובר במערכות המנוהלות בענן, נגישות בכל עת ומכל מקום מבוקש, שקל ופשוט לתפעל ולתחזק אותן.

פיתוח אפליקציות לעסקים קטנים

אנו  מפתחים לעסקים קטנים אפליקציות עבור מכשירי אנדרואיד ואייפון, עם אפיון טכני מלא ופיתוח מהיר של נייטיב. זאת לצד ליווי הלקוח לאורך כל ההליך עד שליחתה של האפליקציה לחנויות, לרבות טיפול בהתנהלות מול גוגל ואפל. כמו כן, לכל עסק קטן אנו מפתחים אפליקציה המותאמת לצרכיו, בין אם מדובר במסעדה הנדרשת באפליקציית הזמנות או בחברת ניקיון המבקשת אפליקציה מתאימה לשירות לקוחותיה.

דגשים שיש לתת עליהם את הדעת

בעת פיתוח תוכנה לעסקים קטנים יש מספר דגשים מרכזיים שחשוב לתת עליהם את הדעת:

לפיתוח תוכנה לעסקים

לפיתוח תוכנה לעסקים קטנים ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם IQDESK בטלפון 09-7464643.